Evidencija radnog vremena zaposlenika zakonska je obaveza svakog poslodavca. Prema odredbama novog Pravilnika evidencija o radnom vremenu treba da sadrži sljedeće podatke:
- ime i prezime,
- datum u mjesecu,
- početak rada,
- završetak rada,
- vrijeme i sate zastoja, prekida rada i slično, do kojega je došlo krivnjom poslodavca ili uslijed drugih okolnosti za koje radnik nije odgovoran,
- ukupno dnevno radno vrijeme,
- vrijeme terenskog rada,
- vrijeme pripravnosti,
- vrijeme neprisustva na poslu:
- vrijeme korištenja odmora (sedmičnog ili godišnjeg),
- dane koji se ne rade i praznike utvrđene posebnim propisom,
- vrijeme spriječenosti za rad zbog privremene nesposobnosti za rad,
- vrijeme porođajnog odsustva, roditeljskih dopusta, mirovanja radnog odnosa ili korištenja drugih prava u skladu s posebnim propisom,
- vrijeme plaćenog odsustva,
- vrijeme neplaćenog odsustva,
- vrijeme neprisutnosti u toku dnevnog rasporeda radnog vremena po zahtjevu radnika,
- vrijeme neprisutnosti u toku dnevnog rasporeda radnog vremena u kojima radnik svojim krivnjom ne obavlja ugovorene poslove,
- vrijeme provedeno u štrajku,
- vrijeme isključenja s rada (lockout).
RUČNO VOĐENJE EVIDENCIJE ZAHTJEVA MNOGO VREMENA. SK SISTEM nudi kreativna rješenja za elektronsko vođenje evidencije prilagođeno važećem pravlniku kao i izvještaje prilagođene specifičnim zahtjevima pravnog subjekta u cilju da se uštedi vrijeme i pojednostavi cjelokupan postupak.